keskiviikko 22. heinäkuuta 2009

Vuonna 2014

Muutamasta blogista bongasin tälläisen haasteen.

Mitä 5vuoden päästä

Lapset:
Esikoinen odottelee ekoja pyöreitä synttäreitään ja neitonenkin täyttämässä jo 9v.
Pikku mies täyttämässä jo seitsemän.
Kaikki ovat tutustuneet jo kouluun,Naksutinkin jo eskarin merkeissä :o)
Ehkäpä tässä vaiheessa on sitten jo se neljäskin lapsonen jo maailmassa tai edes jo suunnitelmissa enemmältikin mukana.

Työ:
Joko olen saanut mukavan työpaikan jostain ja viihdyn hyvin taikka sitten olen saanut toteutettua oman pitkäaikaisen haaveeni ja olen erään alan (kukaan ei varmasti arvaa minkä) yksityiyrittäjä.
Palkkaa saadaan miehen kanssa sen verran,että tullaan mukavasti toimeen.
Toivottavasti ollaan saatu opintolainat sekä asuntolainat pois.

Koti:
Joko asumme nykyisessä talossa taikka sitten mies on toteuttanut haaveensa ja rakentanut meille uuden kodin.

Muuta:
Olen saanut laihdutettua edes osan ylimääräisistä kiloista pois ja olen tyytyväinen itseeni (tuskin tapahtuu..) olen saanut ruoka ongelmani taka-alalle.
Matkustellaan ja nautitaan elämästä :o)


Minny

Ei kommentteja: