maanantai 27. huhtikuuta 2009

Tuntomerkkejä

Huomasin,että Pojan vaatteita blogin Helmi on laittanut minulle haasteen.
Käynpä sen kimppuun tässä nyt ennen lätkää :o)

1.Oikeasti omistan sellaisen tylsän maantien värisen hiuspehkon. Nyt olen kylläkin brunette joka on jo jonkin aikaa suunnitellut värjäävänsä hiukset taas kertaalleen punaruskeiksi. Pituudeltaan hiukseni yltää tuonne lapaluihin. Oli ne tuossa ristiselässikin asti viime vuonna eikä parturi meinannut niitä suostua katkaisemaan ollenkaan :o)

2.Silmäni ovat sininet. Niinkuin koko perheellämmekin.

3.Silmälasit sain 12vuotiaana ja ilman niitä en näkisi juuri ollenkaan =D

4.Olen 165cm ja painoa on aina ollut liikaa.

5.Kotona pukeudun useasti ihan johonkin t-paitaan sekä joko hameeseen taikka kotihousuihin. Villasukat on must.
Farkkuja jalassani ei kovinkaan usein näe.

6.Tykkään hameista ja käytänkin niitä ympäri vuoden.

7.Pidän ulkoilusta,mutta en erityisesti tykkää urheilla. Omaan tahtiini tykkään kyllä jumpata taikka kävellä,mutta ohjatusta liikunnasta en tykkää.

8.Koruja minulla on oikeastaan aina. Kihla- ja vihkisormus,kaulakoru sekä kaksi korvista per korva. Rakastan kalevala koruja!

9.Ennen meikkasin ihan päivittäin,mutta nykyään meikkailen aikas harvoin. Juhliin tietysti kyllä joka kerta ja joskus kun innostun niin ihan omaksi iloksenikin.

10.Ikää minulla on vielä hetkisen aikaa 28vuotta.

11.Minulla on 99% ainakin joku lapsista mukanani, useimmiten koko kolmikko. Yksi taikka kaksi rattaissa (riippuen siitä ollaanko kaksosten rattailla vai matkarattailla liikkeellä) ja sitten ainakin yksi kävelemässä.

12.Olen ammatiltani pukuompelija,mutta uuden ammatin opiskelu saattaapi olla ajankohtaista jossakin vaiheessa. Entisessäkään en pysty työskentelemään.

13.Kammoksun hammaslääkäriä,hämähäkkejä sekä ampiaisia...enkä pidä keltaisesta väristä ollenkaan.

14.Lempivärejä itselläni ovat musta sekä lila,mutta tykkään myös oranssista,turkoosista, ruskeasta, ja monista muistakin väreistä joita koitan lastenvaatteissa käyttääkin kun itse olen melko huono pukemaan värikästä päälleni.

15.Toisinaan olen kyllästynyt elämään täällä maalla kun tuttavat ja ystävät ovat kuka missäkin ympäri suomea,mutta toisinaan taas minua ei saisi täältä lähtemään mihinkään hälinään. On luontoakin niin kivasti lähellä eikä naapurit ihan seinässä kiinni :o)

16.Tykkään shoppailla lapsille. Yritän ostella sekä järjellä että tunteella,mutta toisinaan tuntuu se järjen ääni jäävän taka-alalle... Pyrin ostamaan lapsille aina seuraava kokoa,mutta toki ostan käyttövaatettakin jotka päätyvät suoraan kaappiin ja käyttöön. Käytettyä ostan paljon. Sekä kirpputoreilta,että huuto.netistäkin. Muutamalta tutultakin saan mailiini kuvia kun heillä on jäänyt pientä.

17.Piakkoin on kunut 17vuotta siitä kun olen viimeeksi laittanut suuhuni kanaa taikka lihaa.

18.Meillä asustelee 14vuotias kissa neiti.

19.Rakastan miestäni ja lapsiani enkä vaihtaisi päivääkään pois vaikka niitä huonoja päiviä toki mahtuu meillekin. Olen ollut nyt 5vuotta kotona.

20.Haluaisin vielä joskus jonakin päivänä (ainakin) yhden vauvan vielä. Kaikille olenkin jo asiasta sanonut. Tämä kolmikko on tullut niin pienen ajan sisällä,että itseni tuntien alan jossakin vaiheessa potea vauvakuumetta.
Vaikkakin viimeisin synnytykseni oli kuin kauhutarinasta eikä mikään mennyt niinkuin olisi pitänyt mennä.



Ilta on jo niin pitkällä etten käy ketään haastamaan kun suurinpiirtein kaikki tähän jo vastanneetkin. Jos et ole vielä vastannut niin vastaa toki =)




Minny
--poistuu lätkän pariin---

1 kommentti:

milla kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.